123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!
Vakantiegeld Deals

Ansmann LED zaklamp | USB-C | 500 lumen | IPx3 | 4.5W | Zwart

€ 18,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 15,66 Exclusief 21% BTW)
direct leverbaar
delivery 24h
Morgen in huis
Omschrijving
De Mini Booster 500R van Ansmann is een compacte maar verrassend krachtige led zaklamp, ontworpen voor situaties waarin fel en direct licht nodig is. Met een maximale lichtopbrengst van 500 lumen en een boost-functie voor extra intensiteit is deze lamp een onmisbare tool voor bouw, montage of inspectiewerk.

Dankzij de vaste accu en USB-C-aansluiting is de lamp snel oplaadbaar en direct klaar voor gebruik. Met een vermogen van 4,5 W biedt de lamp krachtig en efficiënt helder werklicht, zonder afhankelijk te zijn van netstroom of batterijen.

De behuizing van aluminium is robuust uitgevoerd en voldoet aan de IK07-norm, wat betekent dat hij bestand is tegen schokken en stoten. Met de geïntegreerde houdmagneet en clip bevestigt u de lamp eenvoudig aan metaaloppervlakken of kleding, ideaal voor handsfree werken.

De lamp meet slechts 89 x 23 x 20 mm, en is daarmee extreem compact en makkelijk mee te nemen. De IPx3-beschermingsgraad maakt hem geschikt voor gebruik in droge of licht natte omgevingen. Of u nu zoekt naar een oplaadbare schijnwerper, een robuuste bouwlamp of gewoon een betrouwbare lamp met vaste accu, deze Ansmann Mini Booster presteert onder alle omstandigheden.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Beschermingsniveau: IPx3
Lichtopbrengst: 500 lumen Gebruik: Binnen
Watt: 4,5 W Materiaal: Aluminium
Type: Zaklamp Stekker type: USB-C
Voeding: Batterij IK-waarde: IK07
Oplaadbaar: ja Werktemperatuur: -10 tot +35 °C
Kleur: Zwart Energielabel: n.v.t.
Branduren: 2.500 uur Handleiding: Handleiding
Afmetingen: 89 x 23 x 20 mm (lxbxh) Oud voor nieuw: uw oude apparaat
Bestel mee:
Goobay USB-C snellader | 1 poort | 20W | GaN | Power Delivery | Zwart

Goobay USB-C snellader | 1 poort | 20W | GaN | Power Delivery | Zwart voor € 9,95