123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 5 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Kerstverlichting

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!
123led.nl snelle levering: vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis.
Black Friday Deals 24 november 2025 Black Friday Deals 24 november 2025

Ansmann LED zaklamp op batterijen | Li-Po | 350 lumen | IPx3 | Zwart

Omschrijving
Deze Ansmann led zaklamp WL350R biedt u betrouwbare en heldere verlichting voor iedere taak. Met een lichtopbrengst van 350 lumen en een maximale intensiteit van 550 lux verlicht u uw werkplek efficiënt en nauwkeurig. De combinatie van COB en SMD leds zorgt voor zowel breed, aangenaam licht als een gerichte bundel voor detailwerk. Dankzij de IPX3-bescherming en stevige ABS/PC behuizing (IK05) is de lamp spatwaterbestendig en bestand tegen lichte stoten, waardoor u het veilig in verschillende werkomgevingen kunt gebruiken.

Deze professionele werklamp is ontworpen voor maximale flexibiliteit. Met een 360° draaibaar scharnier en een 180° kantelbare voet positioneert u het licht precies waar u het nodig heeft. De geïntegreerde magneet en ophanghaak maken het mogelijk de lamp op metalen oppervlakken of riemen te bevestigen, zodat u uw handen vrijhoudt tijdens het werken. Zo biedt de WL350R u optimale controle en gemak, ongeacht de werkzaamheden die u uitvoert.

De ingebouwde Li-Po accu, met een spanning van 3,7V en een capaciteit van 1200 mAh, levert tot 7 uur onafgebroken verlichting. Opladen gaat eenvoudig via USB-C, en de handige laadindicator laat u direct zien hoeveel energie nog beschikbaar is. Dankzij de lange levensduur van 25.000 branduren en het compacte, slanke ontwerp heeft u altijd een betrouwbare werklamp bij de hand, zowel onderweg als in de werkplaats. 
Specificaties
Merk: Ansmann Beschermingsniveau: IPx3
Lichtopbrengst: 350 lumen Gebruik: Binnen
Type: Zaklamp Materiaal: ABS, PC
Voeding: Batterijvoeding Accu capaciteit: 1.200 mAh
Batterijtype: Li-Po Laadtijd: 40 minuten
Oplaadbaar: ja Accuduur: 7 uur
Voltage: 3.7 V Stekker type: USB-C
Kleur: Zwart IK-waarde: IK05
Branduren: 25.000 uur Handleiding: Handleiding
Afmetingen: 154 x 42 x 31 mm (lxbxh) Oud voor nieuw: uw oude apparaat