123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Ansmann LED Breedstraler 20W | 5000K | 2200 lumen | IP65 | Zwart

Voeding: Netstroom
Watt: 20 W
€ 24,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 20,62 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze professionele led breedstraler van Ansmann is een uitstekende keuze voor wie krachtige en betrouwbare verlichting zoekt tijdens bouw-, renovatie- of onderhoudswerkzaamheden. Met een vermogen van 20 W en een lichtopbrengst van 2200 lumen voorziet deze schijnwerper helder koud wit licht (5000K) dat zorgt voor optimaal zicht op elke werkplek. Dankzij de lichthoek van 110 graden wordt het licht breed en gelijkmatig verspreid, ideaal voor precisiewerk in donkere of slecht verlichte omgevingen.

De lamp is uitgerust met een vast snoer van 1.8 meter en een veiligheidsstekker, waardoor deze werklamp met kabel direct klaar is voor gebruik op netstroom. Geen accu’s om op te laden, gewoon direct aan de slag zonder enige vertraging. Dit maakt de breedstraler bijzonder geschikt voor langdurige projecten waar continue verlichting nodig is.

De robuuste behuizing van aluminium is bestand tegen schokken, stoten en trillingen. Met een IK07-waarde en een IP65-classificatie is de lamp volledig beschermd tegen stof, vocht en waterstralen. Of het nu regent, vochtig of stoffig is op de werkplek, deze robuuste verlichting presteert zonder problemen. Een duurzame en krachtige bouwverlichting met stekker, perfect voor binnen en buiten.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Lichthoek: 110 graden
Lumen per Watt: 110 lm/W Beschermingsniveau: IP65
Lichtkleur: Koud wit Gebruik: Buiten
Lichtopbrengst: 2200 lumen CRI: Ra> 80
Kleurtemperatuur: 5000 K Materiaal: Aluminium
Watt: 20 W Kabellengte: 180 cm
Voeding: Netstroom IK-waarde: IK07
Voltage: 230 V Werktemperatuur: -20 tot + 40 °C
Voltage type: AC Energielabel: E