123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Ansmann LED Breedstraler | 20W | 5000K | 2200 lumen | IP65 | Zwart

€ 17,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 14,83 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze led breedstraler van Ansmann combineert kracht met compactheid. Met een vermogen van 20 W en een lichtopbrengst van 2200 lumen is deze weerbestendige spot uitermate geschikt voor het verlichten van entrees, buitentrappen, schuren of andere functionele buitenruimtes. Het heldere koud witte licht met een kleurtemperatuur van 5000K draagt bij aan extra zichtbaarheid en veiligheid rondom gebouwen.

De lichthoek van 110 graden zorgt voor een brede lichtverdeling, waardoor ook grotere zones egaal worden uitgelicht. Door het compacte formaat van 159 x 52 x 142 mm valt de lamp nauwelijks op aan de muur, terwijl hij wel krachtige prestaties levert. Deze breedstraler met helder licht past dus perfect in situaties waar zowel discretie als effectiviteit gewenst zijn.

De robuuste schijnwerper is voorzien van een stevige aluminium behuizing, heeft een IK07-waarde en is daarmee goed bestand tegen schokken en stoten. Dankzij de IP65-classificatie trotseert deze bouwlamp voor aan de muur ook regen, stof en andere invloeden van buitenaf. De vaste aansluiting op netstroom maakt hem bovendien geschikt voor langdurige en vaste installatie.

Deze muurverlichting met 2200 lumen is ontworpen voor professionals die op zoek zijn naar betrouwbare, duurzame en krachtige buitenverlichting met een strak en functioneel ontwerp.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Branduren: 30.000 uur
Lumen per Watt: 110 lm/W Afmetingen: 159 x 52 x 142 mm (lxbxh)
Lichtkleur: Koud wit Lichthoek: 110 graden
Lichtopbrengst: 2200 lumen Beschermingsniveau: IP65
Kleurtemperatuur: 5000 K CRI: Ra> 80
Vorm: Vierkant Materiaal: Aluminium
Watt: 20 W Gebruik: Buiten
Type: Breedstraler IK-waarde: IK07
Voeding: Netstroom Werktemperatuur: -20 tot +40 °C
Dimbaar: Nee Energielabel: E
Voltage: 230 V Handleiding: Handleiding
Voltage type: AC Oud voor nieuw: uw oude apparaat
Kleur: Zwart