123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787125
Fax: 0294-787126
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% BTW)
Laagste prijs garantie!

Populaire producten

Looplampen

De goedkoopste looplampen bij 123led

Bestel goedkoop een looplamp van onder andere ons 123led huismerk. Met dit licht kunt u bijvoorbeeld alle soorten klussen doen in donkere ruimtes of kamperen. Wat u ook doet, u bent met een looplamp verzekerd van goed, praktisch en fel licht, waardoor u altijd goed zicht heeft. Onze looplampen zijn flexibel in gebruik, doordat u deze middels een haakje kunt ophangen, en vanwege het 5 meter lange snoer, waardoor u niet in de directe omgeving van een stroompunt hoeft te zijn. Vandaag besteld, is morgen in huis.


Goedkoop looplampen bestellen

Op deze pagina vindt u looplampen van onder andere ons 123led huismerk. Met een looplamp zorgt u ervoor dat u goed en praktisch licht bij u heeft op momenten dat u het nodig heeft. Denk bijvoorbeeld aan wanneer u gaat kamperen of als u een klus moet doen in een ruimte die (vrij) donker is. Lees hieronder meer over looplampen of bestel hierboven direct de lamp die u nodig heeft.

Specificaties van een looplamp

Looplamp en hebben diverse specificaties, net zoals degene in ons assortiment. Om u een beter beeld te geven van deze specificaties, zullen we deze hieronder uitgebreider voor u toelichten.

IK-waarde

De IK-waarde geeft aan hoe schokbestendig een lamp is. Hoe hoger de waarde, des te beter de lamp/armatuur intact blijft bij een schok. De waardes gaan van IK00 tot IK10. De looplamp in ons assortiment heeft een IK-waarde van IK07. Dat betekent dat de lamp weerstand kan bieden tegen schokken van 2 J(oule).

Kleurtemperatuur en lichtkleur

De kleurtemperatuur en lichtkleur staan met elkaar in verbinding. De kleurtemperatuur bepaalt namelijk wat voor kleur licht er wordt verspreid . Zo heeft de looplamp in ons assortiment een kleurtemperatuur van 5000K. Dit staat gelijk aan de lichtkleur koud wit. Met dit soort licht bent u ervan verzekerd dat u duidelijk licht heeft waarmee u goed alle details om u heen kunt zien.

Lichtopbrengst

De lichtopbrengst wordt uitgedrukt in hoeveelheid lumen. De looplamp in ons assortiment heeft een (maximale) lichtopbrengst van 350 lumen. Deze hoeveelheid lumen raden wij aan wanneer u goed en duidelijk licht nodig heeft. Als u dit vergelijkt met andere soorten huiselijke ledverlichting, raden wij voor buitenverlichting of voor de badkamerspiegel bijvoorbeeld een lichtopbrengst van 200/300 - 500 lumen aan Dit zijn situaties waarin u licht nodig heeft dat ervoor zorgt dat u details goed kunt zien en de omgeving goed zichtbaar is/wordt.

Iets anders nodig? Mogelijk ook interessant:

Veelgestelde vragen

Waar koop ik looplampen?

Looplampen koopt u goedkoop op 123led.nl. Hier vindt u looplampen van onder andere ons 123led huismerk. Deze lampen zijn ideaal voor bijvoorbeeld tijdens het kamperen of klussen in donkere ruimtes, Vandaag besteld, is morgen in huis.

In welke ruimtes kan ik een looplamp gebruiken?

De looplamp uit ons assortiment is niet te gebruiken in vochtige/natte ruimtes. Deze heeft een IP20-classificering en is dus niet beschermd tegen vocht (en stof).
 

Heeft u nog vragen over looplampen of komt u ergens niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.