123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Ansmann LED Breedstraler 100W | 5000K | 12000 lumen | IP65 | Zwart

€ 69,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 57,81 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze led breedstraler van Ansmann is speciaal ontwikkeld voor situaties waar maximale lichtopbrengst noodzakelijk is. Met een vermogen van 100 W en een indrukwekkende lichtopbrengst van 12000 lumen verlicht deze lamp moeiteloos grote oppervlakken met helder, koud wit licht. De kleurtemperatuur van 5000K zorgt voor optimaal zicht, zelfs bij precisiewerk in de buitenlucht of op de bouwplaats. Dankzij de lichthoek van 110 graden wordt het licht breed en gelijkmatig verspreid.

De lamp is uitgerust met een 180 cm lange kabel met veiligheidsstekker, waardoor u deze eenvoudig aansluit op het stroomnet. Deze bouwlamp met vaste aansluiting is uitermate geschikt voor langdurig gebruik zonder onderbreking. U hoeft niet te denken aan opladen of accu’s, gewoon inpluggen en direct profiteren van krachtige verlichting.

De stevige aluminium behuizing is gebouwd voor veeleisende omgevingen. Met een IP65-classificatie is de lamp beschermd tegen stof, vocht en waterstralen, wat hem perfect maakt voor buitengebruik onder alle weersomstandigheden. Daarnaast garandeert de IK07-waarde dat de lamp bestand is tegen stoten, schokken en trillingen. Dankzij de lange levensduur van 30.000 uur is dit een duurzame en betrouwbare oplossing voor wie behoefte heeft aan krachtige en robuuste werkverlichting.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Branduren: 30.000 uur
Lumen per Watt: 120 lm/W Afmetingen: 343 x 341 x 241 mm (lxbxh)
Lichtkleur: Koud wit Lichthoek: 110 graden
Lichtopbrengst: 12000 lumen Beschermingsniveau: IP65
Kleurtemperatuur: 5000 K Gebruik: Buiten
Vorm: Vierkant CRI: Ra> 80
Watt: 100 W Materiaal: Aluminium
Type: Breedstraler Kabellengte: 180 cm
Voeding: Netstroom IK-waarde: IK07
Dimbaar: Nee Werktemperatuur: -20 tot +40 °C
Voltage: 230 V Energielabel: E
Voltage type: AC Handleiding: Handleiding
Kleur: Zwart Oud voor nieuw: uw oude apparaat