123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Ansmann LED Breedstraler 150W | 5000K | 18000 lumen | IP65 | Zwart

€ 99,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 82,60 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze led breedstraler van Ansmann levert een enorme hoeveelheid licht voor professioneel gebruik in buitenomgevingen. Met een vermogen van 150 W en een lichtopbrengst van 18000 lumen verlicht deze lamp moeiteloos grote werkterreinen, bouwplaatsen of industriële zones. De lichtkleur is koud wit met een kleurtemperatuur van 5000K, wat bijdraagt aan helder zicht en een veilige werkomgeving. Dankzij de brede lichthoek van 110 graden wordt het licht efficiënt verdeeld zonder harde schaduwvorming.

De lamp beschikt over een kabel van 180 cm met veiligheidsstekker en werkt op netstroom. Deze krachtige werklamp met kabel is direct klaar voor gebruik en bijzonder geschikt voor langdurige inzet. Geen batterijen of oplaadmomenten, simpelweg aansluiten en werken met volle lichtsterkte.

De robuuste behuizing van aluminium is ontworpen voor zware omstandigheden. Met een IP65-classificatie is de armatuur volledig stofdicht en beschermd tegen vocht en waterstralen. Daarnaast geeft de IK07-waarde aan dat de lamp goed bestand is tegen stoten en schokken. Dit maakt de lamp ideaal voor werkomgevingen waar betrouwbaarheid en duurzaamheid van groot belang zijn. Met een levensduur van 30.000 uur is dit een investering in krachtige en langdurige robuuste verlichting.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Branduren: 30.000 uur
Lumen per Watt: 120 lm/W Afmetingen: 394 x 282 x 375 mm (lxbxh)
Lichtkleur: Koud wit Lichthoek: 110 graden
Lichtopbrengst: 18000 lumen Beschermingsniveau: IP65
Kleurtemperatuur: 5000 K Gebruik: Buiten
Vorm: Vierkant CRI: Ra> 80
Watt: 150 W Materiaal: Aluminium
Type: Breedstraler Kabellengte: 180 cm
Voeding: Netstroom IK-waarde: IK07
Dimbaar: Nee Werktemperatuur: -20 tot +40 °C
Voltage: 230 V Energielabel: E
Voltage type: AC Handleiding: Handleiding
Kleur: Zwart Oud voor nieuw: uw oude apparaat