123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Ansmann LED Breedstraler 50W | 5000K | 5400 lumen | IP65 | Zwart

Voeding: Netstroom
Watt: 50 W
€ 39,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 33,02 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze krachtige led breedstraler van Ansmann is ontworpen voor professioneel gebruik op locaties waar betrouwbare en heldere verlichting essentieel is. Met een vermogen van 50 W en een lichtopbrengst van 5400 lumen biedt deze lamp koel wit licht met een kleurtemperatuur van 5000 Kelvin. Dankzij de brede lichthoek van 110 graden wordt het licht ruim verspreid, ideaal voor grote werkzones of buitenomgevingen waar overzicht en zichtbaarheid belangrijk zijn.

De werklamp met kabel is uitgerust met een 180 cm lange snoer en een veiligheidsstekker, waardoor u deze eenvoudig op het stroomnet aansluit. Deze vaste stroom werklamp is direct inzetbaar zonder oplaadtijd, wat hem perfect maakt voor langdurig gebruik op de bouwplaats, in loodsen of bij buitenklussen.

Met een robuuste aluminium behuizing en een IK07-waarde is deze robuuste werklamp uitstekend bestand tegen schokken en ruwe behandeling. De IP65-classificatie garandeert bescherming tegen stof, vocht en waterstralen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken bij regen of vuile omstandigheden. Dankzij de levensduur van 30.000 uur is deze professionele lamp een duurzame investering in efficiënte snoerverlichting voor de bouw.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Ansmann Branduren: 30.000 uur
Lumen per Watt: 108 lm/W Afmetingen: 291 x 280 x 174 mm (lxbxh)
Lichtkleur: Koud wit Lichthoek: 110 graden
Lichtopbrengst: 5400 lumen Beschermingsniveau: IP65
Kleurtemperatuur: 5000 K Gebruik: Buiten
Vorm: Vierkant CRI: Ra> 80
Watt: 50 W Materiaal: Aluminium
Type: Breedstraler Kabellengte: 180 cm
Voeding: Netstroom IK-waarde: IK07
Dimbaar: Nee Werktemperatuur: -20 tot +40 °C
Voltage: 230 V Energielabel: E
Voltage type: AC Handleiding: Handleiding
Kleur: Zwart Oud voor nieuw: uw oude apparaat